Ydelser

Det jeg kan bidrage med

  • Sekretariatsbistand
  • Almindelige PA opgaver såsom bookning af flybilletter, hotel, restaurationsbesøg o. lign.
  • Messe/konferenceservice (koordinering, opsætning, deltagelse, nedtagning m.m.)
  • Projektadministration
  • Ordrehåndtering
  • Debitorhåndtering; Rykke vedr. forfaldne fakturaer, fakturering, indbetalinger m.m.
  • Kreditorhåndtering; Registrering af bilag, betalinger m.m.
  • Løbende bogføring
  • Momsopgørelser/indberetning

Erfaring/baggrund

Jeg har gennem de sidste 13 år tilegnet mig en alsidig erfaring i bl.a. sekretærfunktion, indkøb, logistik, ordrebehandling, projektkoordinering, salgs-backup, kundeservice samt økonomifunktionen. Har derigennem opnået kendskab til mange brancher og er vant til hurtigt at sætte sig ind i nye områder.

Jeg evner at begå mig på alle organisatoriske niveauer, har situationsfornemmelse, forretningsforståelse samt er tillidsskabende og bidrager  til et højt serviceniveau.

Jeg har solid erfaring i MS Office pakken, herunder specielt Word, Excel og PowerPoint, mestrer tysk og engelsk skriftligt såvel som mundtligt.

CRM og ERP-systemer

  • SAP
  • Navision
  • Concorde XAL
  • C5
  • E-conomic

Har du et andet system, er det ingen hindring.