Ydelser
Det jeg kan bidrage med
- Sekretariatsbistand
- Almindelige PA opgaver såsom bookning af flybilletter, hotel, restaurationsbesøg o. lign.
- Messe/konferenceservice (koordinering, opsætning, deltagelse, nedtagning m.m.)
- Projektadministration
- Ordrehåndtering
- Debitorhåndtering; Rykke vedr. forfaldne fakturaer, fakturering, indbetalinger m.m.
- Kreditorhåndtering; Registrering af bilag, betalinger m.m.
- Løbende bogføring
- Momsopgørelser/indberetning
Erfaring/baggrund
Jeg har gennem de sidste 13 år tilegnet mig en alsidig erfaring i bl.a. sekretærfunktion, indkøb, logistik, ordrebehandling, projektkoordinering, salgs-backup, kundeservice samt økonomifunktionen. Har derigennem opnået kendskab til mange brancher og er vant til hurtigt at sætte sig ind i nye områder.
Jeg evner at begå mig på alle organisatoriske niveauer, har situationsfornemmelse, forretningsforståelse samt er tillidsskabende og bidrager til et højt serviceniveau.
Jeg har solid erfaring i MS Office pakken, herunder specielt Word, Excel og PowerPoint, mestrer tysk og engelsk skriftligt såvel som mundtligt.
CRM og ERP-systemer
- SAP
- Navision
- Concorde XAL
- C5
- E-conomic
Har du et andet system, er det ingen hindring.